Postępowanie reklamacyjne w skrócie (pełny zapis w regulaminie)

  1. Za zgodność produktu z zamówieniem i właściwe jego wykonanie odpowiada Patrycja Krygier.
  2. Zgłoszenie reklamacji proszę składać na adres e-mail: kontakt@nopewnie.com.pl podając numer zamówienia, opis wady i zdjęcia wadliwego produktu.
  3. Po otrzymaniu zgłoszenia i wstępnym rozpatrzeniu reklamacji Kupujący otrzyma etykietę zwrotną do paczkomatu drogą mailową. W przypadku wstępnego uznania reklamacji, koszty reklamacji i transportu ponosi Sprzedawca.
  4. Reklamowany produkt należy odpowiednio spakować, a w paczce umieścić wypełniony formularz reklamacyjny (załączony poniżej).
  5. Rozpatrzymy zgłoszenie reklamacyjne w trybie pilnym, poinformujemy o dostępnych możliwościach dla danej reklamacji: naprawa produktu, wymiana na produkt zgodny z zamówieniem, wymiana na nowy produkt.